Radisson Blu Hotel Nydalen søker Service Manager

Vi ser etter deg som er serviceorientert og opptatt av å ha gjesten i fokus. Du har en proaktiv og fleksibel serviceinnstilling -- en "Yes I Can!"-holdning. Som person er du utadvendt, har godt humør og bidrar positivt til fellesskapet.

Ansvar og oppgaver:

  • Fungerende skiftlederstilling med ansvar for personalet på vakt
  • Å være Front Office Manager sin stedfortreder
  • Oppfølging og tilrettelegging av rutiner og sjekklister
  • Opplæring og utvikling av resepsjonistene
  • Ansvarlig for gjestebehandling og klagehåndtering
  • Inn/utsjekk av gjester og henvisning av konferansegjester
  • Styre egen kassebeholdning og oppgjør
  • Personlig oppfølging av gjester og mottak av gjestehenvendelser over telefon
  • Noe administrativt arbeid må påregnes
  • Stillingen medfører et tett og godt samarbeid med øvrige avdelinger for å ivareta hotellet året rundt med ulike gjester og arrangementer

Kvalifikasjoner:

  • Fagbrev i resepsjonsfaget er en fordel
  • Ledererfaring og kjennskap til hotellsystemet EMMA eller et annet bookingsystem
  • Du jobber strukturert, nøyaktig og kan raskt tilpasse deg ulike situasjoner
  • Evnen til å ta beslutninger samt bevare roen under stress
  • Du har en proaktiv og fleksibel serviceinnstilling -- en "Yes I Can!" - holdning
  • Som person er du utadvendt, har godt humør og bidrar positivt til fellesskapet
  • Gode språkkunnskaper, minimum norsk og engelsk

Vi tilbyr:

  • Gode utviklingsmuligheter og kurs
  • God kollektiv pensjonsforsikring
  • Utfordrende jobb i et spennende og internasjonalt miljø

Det vil være turnusarbeid med kombinasjon av dagtid, kveld- og helgearbeid.

Fylke navn: 
Oslo
Kommune navn: 
Oslo
Jobbfunksjon: 
Resepsjonsansvarlig